Google Ads

Friday, March 14, 2008

De vijand van mijn vijand

Is de vijand van je vijand is je vriend?
Is de vijand van uw vriend uw vijand?
Is de vriend van uw vijand uw vijand?
Is de vriend van een vriend van een vriend van jou?
Nee, sommige mensen zeggen aan al deze
Ja, sommige mensen zeggen aan al deze
De vijand van mijn vijand is mijn vriend

Is de vijand van uw land je vijand
Is de vriend van uw land van uw vriend
Voor vrienden zijn vandaag, vijanden ze morgen
Voor vijanden ze vandaag de dag zijn, en vrienden ze morgen
Dus waar doen we als burgers van het land staan vandaag?
Waar staan we als de massa van de bevolking van de natie staan morgen?

Als mijn voorouders zijn burgers van een land in het buitenland
Als dat land zouden worden in oorlog met de voorouderlijke natie?
Wiens kant wordt onze vijand?
Welk volk is onze vriend?
Voor ze vechten mijn voorouderlijke bloed
Moet ik lift up wapens tegen mijn voorouders?
Moet ik een vijand van mijn voorouders
Moet ik mijn eigen soort te vernietigen voor een vreemd land?

Bloed is dikker dan water
Wijn is sterker dan water
Stones niet bloeden, maar vlees bloedingen
Stones niet ophouden te bestaan, maar het vlees kan ophouden te bestaan
De vijand van mijn vijand is niet altijd mijn vijand
De vijand van mijn land is niet altijd mijn vijand
Voor het einde in het bloed van mijn geliefde is mijn bloed

Als God werden partij te kiezen in de oorlog, kan hij kiezen
Als God waren om vijanden van mannen, kunnen we leven?
Als mannen zijn voortdurend oorlog tegen elkaar?
Welke natie zal het laatst een permanente?
Welke menselijke ziel zal zeggen heerlijkheid, voor de andere natie niet meer bestaan
Als een land zou moeten worden omgezet in een woestijn woestenij
Zal dat de oorlogszuchtige comfort?


Live en laat mij leven is de regel van het land
Als een dief waren te breken in mijn huis
Moet ik hem een stoel en een drankje?
Als een mes werden aan mijn keel
Moet ik zegen de voorgenomen killer's kinderen
Als een leger werden stijgen tegen mijn land
Moet ik alle lof van de sterkte van de wapens
Hij stakingen die de eerste klap is een vijand
Hij biedt voedsel en onderdak is een vriend

Hij vestigt de eerste die bloed, is een vijand
Hij dreigt onze rechten te leven is een vijand
Hij vervolgt ons die voor hun plezier is een vijand
Hij breekt die in ons huis als een dief is een vijand
Hij die steelt onze spullen is onze vijand
Hij die pogingen te nemen uit een ander door geweld is een vijand
Onze vijanden zijn binnen, en onze vijanden zijn zonder

Kan je kijkt naar mijn gezicht te zeggen dat ik me een vijand
Kan je kijkt naar mijn glimlach en zegt: Ik ben uw vriend
Kunt u zeggen ik ben je vriend voor delen wij een gemeenschappelijke religie
Kunt u zeggen dat wij zijn vrienden voor het delen wij een gemeenschappelijke bloed
Er zijn geen fijne lijnen of grenzen
Een vriend van vandaag, morgen vijanden
Vijanden van vandaag, morgen vrienden
Het leven is niet knippen en droog met een fijne scheidslijn lijn een van de andere

Rechters worden respectvol in uw beslissingen
Presidenten maken vrede en geen oorlog
Het is beter om een vriend met de landen die worden vijanden
Voor in elke strijd, zelfs de sterkste zal werpen hun bloed
De zwakste, niet sterven zonder het nemen van een paar van de sterke met hen.

Elk leven is waardevol
Elke traan plengen telt in de raindrops
Het duurde negen maanden voor de vrouw te dragen dat kind
Als nam een dorp te verhogen dat kind
Laat ze sterven van de natuurlijke dood, dan sterven uit oorlog

Sommige naties concurreren in een oorlog zoals het is een spel van sport
Het leven opgeofferd in de games van de oorlog zijn mensenlevens
Het vruchtvlees is niet kleding je op of kan opstijgen
Een wond is niet een gat in de zak te worden gepatched
Pijn is niet genot van het eten van ijs
Het is beter om lachen dan ellende
Wij hebben als burgers van de aarde, betreuren oorlog
Wij als burgers van een land, betreuren oorlog
Wij als kinderen van God, betreuren oorlog.

No comments: