Google Ads

Friday, March 14, 2008

Ο εχθρος του εχθρου μου

Ειναι ο εχθρος του εχθρου φιλος σας;
Ειναι ο εχθρος του εχθρου φιλος σας;
Ειναι ο φιλος σας ο εχθρος του εχθρου;
Ειναι ο φιλος του φιλου σας, ο φιλος σας;
Οχι, καποιοι λενε σε ολα αυτα τα
Ναι, καποιοι λενε για ολα αυτα τα
Ο εχθρος του εχθρου μου ειναι φιλος μου

Ειναι εχθρος της χωρας σας τον εχθρο σας
Ειναι ο φιλος της χωρας σας φιλου σας
Για τους φιλους που εχουν σημερα, αυριο θα γινουν εχθροι
Για τους εχθρους που εχουν σημερα, και οι φιλοι γινονται αυριο
Ετσι λοιπον, που εμεις ως πολιτες αυτης της χωρας στεκουν;
Που θετουμε ως η μαζα του πληθυσμου του εθνους stand αυριο;

Αν οι προγονοι μου ειναι πολιτες μιας χωρας στο εξωτερικο
Εαν ηταν αυτη η χωρα να βρισκεται σε πολεμο με πατροπαραδοτο εθνος;
Των οποιων η πλευρα μας γινεται εχθρος;
Εθνος το οποιο ειναι φιλος μας;
Για τους αγωνα μου πατροπαραδοτο αιματος
Θα πρεπει να αρει τα οπλα εναντιον των προγονων μου;
Πρεπει να κανω ενα εχθρος των προγονων μου
Θα πρεπει να καταστρεψουν το δικο μου ειδος για μια ξενη χωρα;

Αιμα ειναι πυκνοτερο απο το νερο
Οινος ειναι ισχυροτερη απο το νερο
Πετρες δεν αιμορραγια, αλλα η σαρκα αιμορραγιες
Πετρες δεν παυουν να υπαρχουν, αλλα η σαρκα μπορει να παυσει να υπαρχει
Ο εχθρος του εχθρου μου ειναι εχθρος μου δεν ειναι παντα
Ο εχθρος της χωρας μου δεν ειναι παντα εχθρος μου
Για το τελος το αιμα μου αγαπημενο μου ειναι το αιμα

Αν ο Θεος ηταν να παιρνει θεση σε πολεμο, μπορει να επιλεξει
Αν ο Θεος ηταν να κανω εχθρους των ανδρων, να ζουμε;
Εαν οι ανδρες ειναι συνεχως να κανει πολεμο εναντιον αλληλων;
Εθνος το οποιο θα ειναι το τελευταιο ορθιους;
Οπου η ανθρωπινη ψυχη θα πω δοξα, αλλα για το εθνος, δεν υπαρχουν πλεον
Αν ηταν μια χωρα θα μετατραπει σε ερημο ερημα
Θα οτι οι φιλοπολεμοι ανεση;


Ζουν και επιτρεψτε μου να ζησουν ειναι ο κανονας της γης
Εαν ενας κλεφτης ηταν να εισχωρησει στο σπιτι μου
Θα πρεπει να του παρεχει μια καρεκλα και ενα ποτο;
Αν ηταν με το μαχαιρι στο λαιμο μου, να θεσουμε
Θα πρεπει να ευλογησει την προθεση του δολοφονου παιδιων
Εαν ενας στρατος ηταν να αυξηθουν κατα της χωρας μου
Θα πρεπει να επαινεσω τη δυναμη των οπλων
Αυτος που χτυπα το πρωτο πληγμα ειναι εχθρος
Αυτος που προσφερει τροφη και καταφυγιο ειναι ενα φιλο

Ο πρωτος που αντλει αιμα, ειναι ενας εχθρος
He απειλει τα δικαιωματα μας, να ζησουμε ειναι εχθρος
Αυτος που διωκει μας για την ευχαριστηση τους ειναι εχθρος
Οποιος σπαει στο σπιτι μας, σαν κλεφτης ειναι εχθρος
Αυτος που κλεβει belongings μας ειναι εχθρος μας
Οποιος προσπαθει να λαβει απο αλλο απο τη δυναμη που εχει ο εχθρος
Οι εχθροι ειναι εντος, και εχθρων μας χωρις

Μπορειτε να δειτε το προσωπο μου να πω οτι ειμαι εχθρος
Μπορειτε να κοιταξουμε χαμογελο μου και να πω, ειμαι ο φιλος σας
Μπορω να σας πω οτι ειμαι ο φιλος σας για να μοιραζονται μια κοινη θρησκεια
Μπορω να σας πω για τους φιλους μας μοιραζομαστε ενα κοινο αιμα
Δεν υπαρχουν ορια η λεπτες γραμμες
Ενας φιλος σημερα, αυριο εχθροι
Εχθροι σημερα, αυριο φιλους
Η ζωη δεν ειναι κομμενα και ξηρο με μια λεπτη διαχωριστικη γραμμη μια απο την αλλη

Οι δικαστες ειναι περιποιημενα και τις αποφασεις σας
Διοικητες κανουν ειρηνη και οχι πολεμο
Ειναι καλυτερο να εισαι φιλος με τους λαους που ειναι εχθροι
Για καθε αγωνα, ακομη και οι πιο ισχυροι θα ριξει το αιμα τους
Ο πιο αδυναμος, δεν πεθαινουν χωρις να εχουν μερικα απο τα πιο ισχυρα με αυτα.

Καθε ζωη ειναι πολυτιμη
Καθε δακρυ ριξει μετραει στην σταγονες βροχης
Χρειαστηκαν εννεα μηνων για τη γυναικα να φερει αυτο το παιδι
Αν εκανε ενα χωριο να θεσω αυτο το παιδι
Ας τους αφησουμε να πεθανει απο φυσικο θανατο, αντι να πεθανουν απο τον πολεμο

Μερικα εθνη ανταγωνιζονται σε πολεμο αρεσει ειναι ενα παιχνιδι αθλητικων
Οι ζωες θυσιαζονται στα παιχνιδια του πολεμου ειναι ανθρωπινες ζωες
Η σαρκα δεν ειναι τα ρουχα σας για να μπορει η απογειωση
Μια πληγη δεν ειναι μια τρυπα στην τσεπη για να επιδιορθωνεται
Πονος δεν ειναι ευχαριστηση να τρωει παγωτων
Ειναι προτιμοτερο να εχουμε γελια απο τη δυστυχια
Εμεις, ως πολιτες του πλανητη, καταδικαζουμε τον πολεμο
Εμεις, ως πολιτες μιας χωρας, να εκφρασω τη λυπη πολεμου
Εμεις, ως παιδια του Θεου, καταδικαζουμε τον πολεμο.

No comments: